3D tiskárna - snadno a rychle

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Říjen 29 17:30:09 CET 2018

Zdravím,

tak to přijde tiskárna celkem vhod. Můj kluk se k ní dostal až v
osmnácti, ale její první větší prací v jeho režii byla mechanika
soutěžního modelu a s ním postup do evropského kola soutěže. Obrovsky
ho to nakoplo směrem k elektronice, kterou teď studuje. Pár let náskoku
neuškodí. Beze srandy.

Josef