MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Středa Říjen 17 20:32:42 CEST 2018

DD,

     Já tedy tomu moc nerozumím, ale když se staví mosty a paneláky ze
železobetonu..... Sice se mosty rozpadají, ale spíš zanedbanou údržbou
nebo kyselými dešti. Asi ta roztažnost bude přibližně stejná. V domě ta
teplota taky nebude tolik lítat.

Stanislav Lepeška