MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Říjen 17 15:57:39 CEST 2018

Zdravim,
tak asi tam predsa budem lepit ten plech, nerad by som rozpukol schodnicu.

Teraz otazka, cim prilepit plech k betonu, povedzme, ze plech bude mat
20x20cm. Uvazoval som epoxid, ale co teplotna roztaznost? Beton a plech
maju rozdielnu, neutrhne sa mi to? Alebo nejaky mamut (nevyhodahruba
vrstva), alebo nejeke PUR lepidlo (nema odolnost voci vode), alebo
nejake polyuretanove?

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.