Chranice sluchu s elektronikou

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 11 21:44:57 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 11.10.2018 od AZE:

> https://www.inzep.cz/muslovy-chranic-deltaplus-pit-stop-26db/#
>
> Podle popisu by to mělo zesilovat běžné zvuky z okolí, ale silný
> hluk zablokovat. Nemáte někdo s tím zkušenosti, nebo existuje jiné
> řešení? Jde mi nejen o hluky při práci (broušení, rány kladivem),
> ale třeba na střelnici, kde se bez “uší” neobejdeme a komunikace při
> více lidech je obtížná. Vidím to jako akustickou obdobu samostmívací
> svařovací kukly. Bude to tak fungovat?

No taková sluchátka se hodně používají právě na střelnici. Osobně jsem
je nikdy neměl, mně stačila normální sluchátka, ale někteří movitější
kamarádi je měli a byli s nimi spokojení. Ale jejich sluchátka stála
tak nejméně 5 tisíc. Proto mi to přišlo jako zbytečná investice.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz