Re: termohlavice Kaufland 80kč

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Říjen 9 19:21:59 CEST 2018

Já jsem podobnou hlavici koupil v listopadu 2013 a letos jsem v ní
poprvé vyměnil baterie protože se mi zdálo že to už neotevřelo radiátor.
Pak jsem ale zjistil že byl po létě zavzdušněný radiátor. Takže je možné
že by původní vydržely ještě déle. Vracet je tam zpět už nebudu.
Změřením jsem zjistil že (s malou zátěží) mají stále cca 1,22V. Hlavice
pracovala i přes léto kdy občas otevřela a zavřela radiátor aby ventil
"nezamrznul". Je až neuvěřitelné jak dlouho to vydrželo.

     Martin.