Arduino 16bit PWM

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Říjen 2 09:33:15 CEST 2018

Můžete zkusit https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html, ale je to
psáno spíš pro 32-bit procesor, musel byste si zkorigovat typy unsigned
a short (příp. vyhodit to resample). A možná vám to bude při malém jasu
problikávat, ledky nemají setrvačnost. V podstatě je to jen nastíněný
princip, nikoli knihovna. Já jsem to používal na výstup audio signálu a
na ucho to bylo opravdu o hodně lepší než 256 kroků té PWM.

Mrazík