Matice pro ruční utahování

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Říjen 2 07:03:53 CEST 2018

Zdravím,

> Ja bych věděl, ale asi to nebude moc elegantní (spis taková nouzovka)??? Vytisknout pozadovany tvar a dovnitř vlepit matku :-).

To mne taky napadlo. Vtip je v tom, že běžná matka (rozměrově by
fungovala M8) nefunguje - má to jiný závit - a hledat méně běžnou
matku zase je skoro stejně náročné jako hledat rovnou takovouto :-).
Ale vím přesně, co na to funguje stran závitu - čepička na obyčejný
autoventilek. Sedne na to jak na hrnec, stoupání závitu sedí. Ano, dala
by se uříznout její špička a zbytek použít pro to vlepení do toho
výtisku, ale přeci jen bych raději, aby to bylo podobné jako zbytek
stroje - Nagra se použití plastů vyloženě štítila, ten stroj je
celokovový (až na jednu výjimku, o které možná bude další dotaz)
včetně všech ovládacích prvků, a tak by tam ty plasty vypadaly jako
pěst na oko.

> PS: Nereagujete mi na emaily. Mel jste zájem o PCB pro SBC Zeta V2. Jelikož mi Cinan poslal o jeden plosny spoj navíc ??? tu hlavni desku (desku ???PPP??? s rozsirenim navíc neman) tak pokud o ni ještě mate zajem mohu Vam ji poslat. Cena cca 150Kc (upřesním soukromě). Pokud o ni nemate zájem dejte mi vedet.

Tak to bude nějaká zrada. Ano, je! Spambox... Dostal jsem už mnoho spamů
na téma výroby PCB (někdy jsem něco hledal pro jejich výrobu a asi mne u
toho někdo načapal) a můj spamfilter se na to naučil a teď tam hodil i
ty Vaše maily. Omlouvám se. Nu, myslím že tu osiřelou desku nechci, ono
to bez toho rožšíření nemá zas takový smysl a tu rošiřující bych musel
shánět separátně... Kdyby byla opět nová akce s nákupem obou desek, tak
se hlásím.

Zdraví Pavel