OT: SW Licence AutoCad

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 28 14:25:37 CET 2018

On 28.11.2018 14:11, cin wrote:
> Re: OT: SW Licence AutoCad Nechali jsme to plavat, protože máme
> všechny licence v pořádku a pokud není žádný, volně dostupný nástroj
> na ověření pravosti souboru DWG,
> nelze podle mého názoru nikoho stíhat za to, že někdo jiný, mimo firmu
> používá nelegální SW.
To je jasne, ze jste to nechali byt, protoze to neni vase primarni
starost ;)
> Jednalo o telefonát a, jak již bylo zmíněno, není 100% jisté, zda to
> byl opravdu Autodesk.
> Pokud bychom měli něco podobného v ruce v písemné podobě, pak by se s
> tím dalo něco dělat,
> zejména s odvoláním na GDPR, jak již zde někdo zmínil.
Ja prave z toho prvniho mailu pochopil, ze jste jim nejak dokladali ty
licence, takze jsem myslel, ze jste meli kontakt vic nez jen pres
telefon, napr. nejakym mailem na ne.
> Byl jsem jenom zvědavý, zda se někdo s podobnou situací setkal, ale
> jak se zdá,
> nebude to úplně mimo realitu. Vypadá to, že řada velkých tvůrců SW má
> (nebo bude mít)
> podobné praktiky, jen se o tom mlčí.
No to prave vubec neni jiste, protoze jak jsem psal, take pracuji pro
softwarovou spolecnost, sbirame hodne dat (vsechny zminene v EULE, pro
starsi EULA musime nektera data nesbirat), ale prave z hlediska GDPR si
nemuzeme podle meho neco takoveho dovolit - tj. spojit metadata o tom,
co dela nejaky pocitat a jeho uzivatel, s fyzickou osobou a jejim
telefonem, to je hodne moc za caru.

Zdravim,

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>