Navigace v aute vs LiION baterie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 25 18:35:30 CET 2018

Ja bych  rekl, ze jste  s tim TomTomem najezdil jeste hodne malo  abyste
mohl srovnavat s Waze. Mapove podklady naprosto zoufale, tam, kde je jiz 5
let kruhovy objezd Tom rve odbocte doleva.
Mam GO6230 ( nebo 6250 ) a lezi to v praci v supliku = nepouzitelne. Snad
az na hlas Tereza, ktery je velmi  prijemny. Co je platna dozivotni podpora
map, kdyz je veskera zadna. Kdyz jsem jim psal, zadna odpoved.
Po telefonickem dotazu, kdy bude nejaky update podle tealnych cest, tak me
sdelili, ze maji mapy aktualni.
Upozornuji, ze to Go 6230 stalo vloni asi 9kKč.

Chapu, ze nekomu, kdo jezdi 1x v roce na dusicky na hrbitov to staci, ale
napriklad v Mnichove je TomTom  naprosto o nicem. Zlaty Sygic ( online )
Nejlepsi je, kdyz se uprostred mesta objevi hlaska - behem aktualizace map
doslo k chybě. A zamrzne to.  Vymeneny kus dela to same = kram. Dozivotni.

JaKub