LCD 8x1

Neděle Listopad 25 15:02:03 CET 2018

Jestli v tom je radic Hitachi HD44780, tak ten se sam od sebe inicializuje na
jednoradkovy, takze ho v tomhle smeru uz netreba inicializovat. V datasheetu kap.
Reset Function / Initializing by Internal Reset Circuit.

Krome toho se pri tom resetu nastavi na 8bitovy interface a vypnuty displej i
kurzor. Takze je potreba ho jen zapnout prikazem Display on/off control, tj.
000011.. (ty dva posledni bity jsou o kurzoru).

D.O.