Re: Spínání indukční cívky

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Listopad 21 16:22:58 CET 2018

A jednoduse by jste to udelal, kdyz by jste pouzil tu NE555 jako budic
toho IRF840. Neboli MCU->NE555->IRF840.

Ta NE555 jede do tech 12V, ma v sobe mustek a nemusite nic resit. Na DPS
to mozna zabere mene mista jako to slozit z tranzistoru, bude to mozna i
levnejsi.

Obcas jsem videl NE555 v zapojenich jen jako budic, tak me to napadlo.

Jirka