AMD a soft

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 16 22:08:31 CET 2018

[preposielam]

Dobry vecer,

> Rozdil mezi procesory je 1000 Kc, vzal bych drazsi, RAM se dal lehce a kdykoli pridat.

Rozdiel je stale cca 40,- EUR, teda 4GB RAM modul... Ale to je moj
pohlad na vec.

> SSD 240GB dnes stoji cca 800-1000 Kc. Budete potrebovat vice?

To je dobra otazka a pripomienka. Neuvedomil som si, ze tych 40,- EUR
za HDD je dnes uz vacsi SSD.

> O stehovani Win jsem neslysel, leda by ten SSD byl maly a Win si udelaly swap na HDD.

Ja mam ako alternativu SSD 120GB + HDD 1TB, a terajsia podobna
konfiguracia robi zrejme ten swap na HDD. Ono je to obcas neprijemne,
zvlast, ked je pristup na stary HDD nejako spomalovany...

> Zdroj bych vzal Fortron 350W.
> Kvuli Athlonu 200GE jsem ale upgrade musel delat.

Vdaka, aspon viem, co mam rovno objednat. Este si tu konfiguraciu
prejdem a premyslim, pretoze ako to pc zlozim, tak to pojde, pokial
bude fungovat. Este raz dakujem za pripomienky.