Re: Tlačítka

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Listopad 16 09:59:08 CET 2018

zdravim,

tak s tymito tlacitkami mam len tie najhorsie skusenosti.
Nielenze su haklive ne spravny posun hmatnika v osi Z, ale aj na
spajkovanie. Pri sebemensom prehriati vyvodu, nastali komplikacie s
kontaktom.
Nepouzivam, a nesmu mi do zariadenia.
najlepsie sa mi osvedcila kombinacia hmatnika s klasickym 6x6 mm tlacitkom
(su s rozne dlhym cudlikom).

p.j.

pi 16. 11. 2018 o 8:09 Radek Koutský <radek.koutsky na gmail.com> napísal(a):