Elektro stavebnica pre deti

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 15:27:18 CET 2018

Nejlepší je hlavně vlastní čas.

Se mnou začal děda v šesti letech a získal jsem obrovský náskok. Žádné
drahé úžasné stavebnice, na to jsme prostě neměli. Ale rovnou pájení,
jednoduché obvody (jeden dva tranzistory ve vzduchu, pak škrábané tišťáky).
Součástky tahané z odpadu.

Bohužel ne každý to dokáže a obvykle rodiče jsou příliš zaměstnaní. Sám mám
už děti ve věku kdy by to šlo a nedávám to. Tyhle technické věci se
většinou získávají přes jednu generaci.

Martin

čt 15. 11. 2018 v 15:17 odesílatel Brandejs Petr <petr.brandejs na orlik.cz>