AMD a soft

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Listopad 14 14:36:52 CET 2018

Můžu Vám poradit pouze osobní zkušenost s pokusem o používání Kicadu v
některé z posledních verzí 4.x na (z dnešního pohledu) tragických strojích.

Na Raspberry Pi 2B (ARM A7, 1 GB RAM) to běží, ale používat jsem to
nedokázal.
Na ASUS EEE X101CH (ATOM, 1 GB RAM) úplně bez problémů (samozřejmě na
externím monitoru)

Myslím tedy, že se na procesorech které uvádíte vůbec nemusíte o KiCad bát.

Martin