Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 7 12:32:57 CET 2018

Pokud nemáte zkušenosti s 3D tiskem, je možnost konzultací zaručeně
vedoucích k výsledku nedocenitelná.

Jinak docela široce platí nějaký kreslený vtip co jsem viděl, kdy po půlroce
tu tiskárnu, zarostlý jak metuzalém, prodáte. A 3D výtisk si necháváte
poslat poštou.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

Děkuji za zprávu, to je přesně to , co jsem chtěl slyšet. :-)
Ještě se vrátím k Rebelovi 2z, také jsem na něj koukal. A z principu bych
měl podpořit českého dodavatele , potažmo člena konference.
 Jenomže 15kKč za tiskárnu prostě dávat nechci. Určitě ne za moji první
tiskárnu. I když u Rebela2 je podpora na telefonu a různá vylepšení..
Zdá se mě to moc, v případě mnou vyhlédnuté Ender 3-PRO je to 3x víc.
Otázka je, zda  bude tisknout Rebel  3x lépe....?
Nedokážu to posoudit, nemám s tím zkušenosti, ale podle mě tam takový rozdíl
nebude.
Otázka zní, jestli lze pořídit za oněch 15kKč něco lepšího, než je REBEL 2Z
a jestli to má vůbec  smysl.