Re: kontrola závodníků - hodinky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 31 21:28:31 CEST 2018

RFID. Na hromadných závodech se to hodně používá, mimo jiné k měření času.
Ale většinou se to dává na nohu a vyhodnocuje to drát, natažený na zemi
jakožto cílová čára. Asi taky proto, že se některých sportů jako
výsledný čas
bere protnutí cílové čáry nohou.
Zřejmě se dá ta anténa i postavit, pak to nebude moc vidět a bude to asi líp
brát chip na ruce.

PL