Re: GDPR zneužívání

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 25 22:17:58 CEST 2018

Dne 25.5.2018 v 21:28 Stanislav Šmejkal napsal(a):

> Nejsem skvělej ani neomylnej, ale přišlo mi vtipné, že pošta potřebuje
> takové údaje jenom proto, aby rozeslala obyčejné zásilky. Na druhou
> stranu to je na fakturu, takže jsem to všechno vyplnil a odeslal.
>
> A jak už psal kolega, v roce 2018 bych autorizaci přes datovou schránku
> očekával. Před devíti lety se blblo s datovkami, přes pěti lety se blblo
> s novým občanským zákoníkem, dneska se blbne s GDPR a podmínky této
> služby jsou (ještě dnes v poledne byly) mimo vše dění za posledních 9 let.

Priznam se ze mi unika jak souvisi autorizace zakaznika s GDPR a novym
obcanskym zakonikem...a ano napadu by bylo jiste mnoho a urcite bysme to
umeli, ale jsme na vsechno jen tri (vyvoj SW - interni, externi, support
pro zakaznik i pracovniky, spravu serveru...proste vsechno). A vetsina
nasich zakazniku by vam urcite rada potvrdila, ze jim poskytujeme
nadstandardni a hlavne primy support a vetsinu napadu a jejich pozadavku
pokud maji hlavu a patu resime vetsinou vicemene obratem. prave i za
cenu toho, ze treba web stale nemame cas predelat na neco novejsiho a
modernejsiho.

Oproti tomu vam muzu napsat x soukromych firem i korporaci, kde se
naprosta vetsina trivialnich zalezitosti resi mesice i roky...

Ale ja vas opravdu nepotrebuji presvedcit...ze se neflakame.

> Argument o zapomenutém linku beru.

> Včera při registraci nebyly ani tam :-).

Ale byly...obchodni podminky jsou u vsech sluzeb naprosto vzdy...dokonce
vam muzu z DB vytahnout z jakeho datumu byla ta predchozi verze.

> Připomínám, že máme u vás aktivní dvě podobné smlouvy, leží nám u vás 7
> let finanční záloha, vždy platíme včas, jsme územně samosprávný celek
> bez koruny závazků, s nulovým zastaveným majetkem a za poslední 3 roky
> nám našel přezkum jediné B-čkové pochybení, kdy jsme měli a neschválili
> vícepráce za 40.000 Kč u zakázky za 290.000 Kč v zastupitelstvu. To vše
> při průměrném obratu za poslední 4 roky přes 6,2 mil. Kč a vlastním
> kapitálu necelých 34 mil. Kč. Já myslím že jsme malá solidní firma.
> http://www.obecbelec.cz/uredni-deska/ob-2018-zaverecny-ucet-2017-.pdf

To, ze mate podepsane smlouvy a u nas penize je sice hezke, ale stale to
neresi to, ze nevime od koho (od koho doopravdy..ne co tam kdo vyplnil)
zadost o zrizeni te sluzby vzesla a zda s ni souhlasi jednatel nebo
majitel firmy. Ba prave naopak vetsina podvodu miri na firmy, kde se da
predpokladat, ze smlouvy s CP maji a maji rozvetvene struktury. Takze i
kdyz budete sefem pobocky firmy a zazadate si o tuhle sluzbu tak vam to
neprojde, protoze to musi jit pres osobu opravnenou jednat za vasi firmu.

> Máme od vás certifikáty, máme od vás datovou schránku, to všechno šlo
> pro autorizaci použít. Ale i přes to všechno mi forma ověření přes
> doporučený dopis nepřišla zcestná, jen kritizuju to datum a hlavně místo
> narození. To opravdu nepotřebujete.

Ano datovka by sla pouzit, ale neni to univerzalni reseni...protoze
hromada nasich zakazniku datovky nema.
Datum narozeni je naprosto nutny udaj, nebot jsme resili pri dodani
overovaciho dopisu (doruceni do rukou vyhradne jen adresata) problem,
kdy na stejne adrese bydli dve osoby shodneho jmena (velmi casto otec a
syn, ale i opravdu dve naprosto nesouvisejici osoby). Asi by se vam
nelibilo, kdyby pristupove udaje dosly vasemu sousedovi.

> To je jiná otázka. Já kritizuju způsob ověření statutára, ale neumím a
> nechci vám radit se scoringem společnosti. Osobně si myslím, že pro nové
> zákazníky můžete mít limit, větší zakázky nad ten limit lze platit
> kartou nebo předplatbou, postupně můžete limit zvyšovat. Jenže to by
> nesmělo být obchodní oddělení líné a mít buď premium SMS a SIPO na
> straně jedné a neomezenou fakturu na straně druhé. Normální firma
> nepotřebuje rozesílat miliony zásilek a vejde se do stovek či tisíců
> korun obratu měsíčně.

Pane Smejkale, kritizujete neco o cem nemate fakt ani poneti a o cem
nevite naprosto nic.