[FT897] FT-897 LCD Display Module

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Květen 25 14:14:54 CEST 2018

No ono to bylo asi trochu jinak - výrobce toho zařízení (YAESU ) si nechal
v určitém okamžiku ( před více než deseti lety ) vyrobit na sklad určitý
počet displejů podle plánované výroby
těch transceiverů ( už se nevyrábí )  včetně nějaké "servisní " zálohy ale
bohužel ta došla dřív, než se čekalo.
Ten úvodní mail o společném financování je samozřejmě mimo realitu, ale
zájem o náhradní díly je enormní a bude časem narůstat.  Tahle zařízení se
vzhledem k jejich
ceně nemění jako mobilní telefony.
Myslím, že to co psal pan Jirka
http://www.display-elektronik.de/Products_LCD_Custom.html