OT Komplikovanost aut

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Čtvrtek Květen 24 09:44:32 CEST 2018

Toto jsou dobré závady. Přesně stejný problém jsem řešil u známého na
Volkswagenu Caravella cca. půl roku. Náhodné vysazení motoru v jakékoliv
situaci s periodou několika dní.

Nakonec jsme odhalili, že svazek k řídící jednotce (úžasně umístěné v
levém předním rohu a pod baterií) je slisovaný po nepřiznané nehodě
předchozího majitele. Dráty byly ponechané tak jak byly, ale zamotané do
nového krku aby to nebylo vidět. Práce na plechařině provedena
excelentně, nebylo to vůbec poznat.

Pro opravu bylo nutné rozdělat celý předek vozu, radost majitele značná,
hodnota vozu skokem poloviční.

Martin