RE: Jak řešíte GDPR?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 23 12:12:04 CEST 2018

Není to tak, šifrují Windows přes BitLocker, nikoliv bios. Disk je normálně
přenositelný a odemykatelný v jakémkoliv PC s Windows 7 a vyšší, pokud
člověk zná šifrovací klíč.
Biosy umí obvykle "šifrovat" přes nějaký ATA příkaz, který disk zamkne ale
nešifruje. Tuším, že to jde i prolomit. A hlavně to šlo odemčít i ve Windows
přes driver řadiče. Pak asi existují lepší biosy, které to opravdu
zašifrují, po tom jsem nikdy nepátral.