RE: Jak řešíte GDPR?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 22 14:22:53 CEST 2018

On Tue, 22 May 2018, Tomáš Koželuh wrote:

>Ale mimo to existuje jeden rozumný důvod, proč přejít kvůli GDPR na
>Windows 10. Pokud máte PC s TPM (všechna značková a dneska snad i všechny
>notebooky), tak lze bez ničeho dalšího zapnout BitLocker, který zašifruje
>celý disk. U Windows 7 to šlo až ve verzi Ultimate/Enterprise, kterou zas
>tolik lidí/firem nemělo.

>T.K.

Zdravim

jak tohle presne funguje ? Zajima mne ten mechanismus kde je ulozen
klic a co sifruje/desifruje ten disk - jestli deska nebo windows.
Cim se to PC odemyka po zapnuti - jestli se musi zadavat heslo a taky
jak je to s komponentami - zda lze disk prenest mezi PC a zadanim
hesla/klice nastavit aby fungoval i jinde.