1N4007.

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Květen 19 10:24:59 CEST 2018

Zdravím,
jenže kromě nálepky "pozor prudič", se také stane to, že vás prodejci
časem zablokují ve svých obchodech, a nekoupíte si nic, alespoň se mi to
stalo u padělků STM32F103C8T6, FT232, NRF24L01+, CP2102, LM386, XC6206,
prodejce vždy argumentuje tím že jich prodal spousty a že všichni byli
spokojení a nikdo si nestěžoval... jenže je málo těch kteří součástky
opravdu otestují, oni většinou "nějak" fungují, taže spousta lidí dáva
číňanovi hodnocení 5 hvězdiček z 5 ač mají doma padělek...

Takže to možná funguje nějaký čas
Libor