1N4007.

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Květen 16 11:22:38 CEST 2018

To máte jako s ojetým autem. Někdo udělá parádní kup, někomu se to
okamžitě rozsype a někomu se občas rozsype i úplně nové auto. Jde o to
která z těchto variant má jakou pravděpodobnost.

Většina těch čínských nabídek jsou součástky, které vypadly z výroby pro
vadu. Problém je že nevíte, jestli vypadly protože byly staré,
nadbytečné, špatný odstín barvy pouzdra, nebo vadný křemík. Je to
loterie a pro mě přípustná pouze na hraní sám pro sebe doma.

Ano i my jsme jednou koupili z Farnellu padělky (silové MOSFETy).
Nicméně řešili to po nahlášení okamžitě, rázně a s omluvou.

Martin.