OT Hlinikovy blocek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 14 15:26:15 CEST 2018

Velký souhlas.
A aby to nebylo tak jednoduché, tak se začalo rozmáhat i osazování šílených
LEDek do zadních světel, navíc většinou v blikacím režimu.
Nedávno jsem za jedním takovým jel na cyklostezce na bruslích. Když jsem
ho pak předjel, tak jsem ho zdvořile upozornil, že ta blikačka je fakt
šílená,
navíc ji má vytočenou tak, že svítí hodně nahoru.
Odpověď byla ve stylu, že je hrdý na to, jakou má skvělou blikačku.
Já jsem pak dalších 5 kilometrů měl kruhy před očima.
Navíc to červené světlo tak nestahuje zorničky, takže je to ještě horší.

PL