Re: Vodotěsnost teplotního čidla

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Květen 13 20:13:04 CEST 2018

Můžu se zeptat, na co konkrétně to používáte? Stojím totiž před úlohou
realizovat na chalupě septik a protože tam není přirozený spád, chtěl
bych to nějak obdobně z poslední komory pumpovat do svahu asi 3 m nahoru
do záchytného jezírka s vodními rostlinami. Něco na způsob kořenové
čistírny a likvidací vody odparem rostlinami.
Odpověď případně i soukromě.

Dík  Martin M.