Re: Možná ani ne tolik OT: "scannery" na letišti

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Květen 4 17:56:58 CEST 2018

Zdravim,

kdysi, jak jsem delal do telekomunikaci, jsme pouzivali na mobily tzv 'mikrovlnku' - ona taknejak vypadala.
a pritom to byla obyc farradayova klec, do ktere vedly merici kabely.
tim padem se krasne dalo odchytit cokoliv, co lezlo z mobilu* a nebylo treba resit sum z okoli.
verim tomu, ze ty 'rentgeny' (i kdyz to jsou asi spis neco jako multiskenery) jsou podobne sestrojene - ony i ty gumene pasy, co zakryvaji vnitrni prostor, muzou byt z vodive gumy, takze sum zvenci odstini.

* diky tomuto jsme zjistili, ze mobily Sagem se nadale prihlasuji a vysilaji, i kdyz jsou ve stavu 'vypnuty' (tedy se nevypnout, jenom zhasnou displej)

  Sam