Re: sběrnice se sdíleným médiem

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Květen 3 16:00:06 CEST 2018

Jistá populární RFID karta řeší kolize tak, že kóduje manchesterem.
Půlbit, kdy moduluje, je dominantní, takže čtečka je schopna detekovat,
že odpovídají dvě karty tak, že v obou půlbitech adresy přečte
dominantní stav. Mám pocit, že podobně to dělá i CAN.
Pak bude potřeba vyřešit spoustu malých ďáblíků, ale pokud je cílem hrát
si, tak proč ne.
L.