Re: OT: Couvací senzory

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Březen 27 07:58:07 CEST 2018

Záleží kde a jak vám tu kouli namontovali. Pokud to byl někdo kdo ví o
co jde tak šáhnul i do senzorů aby auto nehlásilo nesmysly ale pokud jen
namontoval kouli tak to asi neudělal. Sice nevím kam šáhnout, ale pokud
to byl značkový servis tak reklamovat a pokud ne tak záleží odkud jste.
Mohu Vám dát kontakt na pána z ČB co se živí různými dodělávkami do aut
a montuje vše možné a také i senzory pro značkové servisy takže si
troufnu říci, že umí.

MIlan