OT: Re: klimatizace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 21 19:52:19 CET 2018

Nerozumim vasi pointe.

Pokud srovnate jen provoz stareho benzinu (snad s katalyzatorem) a novy
diesel, budete mit u benzinu vyssi emise CO2, CO, uhlovodiku. Nebudete
mit pevne castice (ktere asi budete mit s novym benzinem s primym
vstrikem) a nebudete produkovat NOx. A?

Do nejakeho vypoctu a pokusu o srovnani byste musel zapocitat tolik
promennych, ze je to naproste vareni z vody.

Jak byste vubec vyse uvedene chtel srovnat? Jsem si treba vytahl svoji
knihu jizd pro Felicii, 160g/km CO2, norma EURO 2. Soucasne auto ma
117g/km CO2. EURO 6. Puvodni auto spotreba okolo 8 benzin. Toto auto
okolo 7 nafta - skutecna, ne papirova, vytahnuta ze stareho excelu. Co
nam to rika?

Auto s Euro VI neni 'ekologicke'. Zadne auto neni, vsechny znecistuji (i
elektromobily, jen jinde).

J.