OT: Re: klimatizace

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 21 13:55:49 CET 2018

Zdravím,
  můj syn, středoškolák, absolvoval v rámci školy (dělá střední
školu automobilní, obor "autotronik" s maturitou) detailní školení
ohledně klimatizací a ten papír má. Chlubil se, že to může kupovat.
Tedy asi každý, kdo je řádně vyškolen, to může dostat, alespoň podle
tohoto příkladu soudím...
  Zdraví Pavel