koleje vlacky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Březen 20 18:40:30 CET 2018

Slovo enkodér je používáno jen výjimečně a nemá cenu ho řešit.
Lepší je soustředit se na slova centrála a ovladač (česky command sation
a throttle).
Normálně to funguje tak, že dám děcku do ruky ovladač a ono točí kolčkem
"doprava = rychle, doleva = pomalu" (k tomu spoustu tlačítek na světla a
případně zvuky)
Klidně na stejné koleje dám i druhou mašinu a druhému děcku druhý
ovladač. Pak z toho po čase vzniknou závody a tak.
Větší děcka se dožadují lepších ovladačů, takže přichází na řadu tablety
a WiFi. Centrály, které ovládají WiFi jsou běžně dostupné.

Cenová politika říká, že hledané slovo v obchodech je "start set"
https://www.masinky.cz/kategorie/467-Start-sety-Digitalni-sety-se-z21/index.htm

Startsety se z21 se celkem dobře škálují.
https://www.masinky.cz/produkt/34006-TT-Digitalni-startset-z21-s-BR112-a-tremi-nakladnimi-vozy-DR-DCC/index.htm

Za pozornost stojí informace: červený ovladač na tomto obrázku je do
centrály připojen kabelem (telefonní kabel, možno nahradit krouceným
sluchátkovým)
šedý ovladač je WiFi a připojuje se tužkovými baterkami.

Cenová politika říká, že když se centrála jmenuje "z21 start", tak má
zakázané WiFi, pokud chci používat WiFi, musím si dokoupit aktivační
balíček za 800. Pokud se jmenuje "z21" bez ničeho, pak má WiFi jiř
aktivované. Pokud se jmenuje "Z21" (velké Z), tak je to maxi verze se
spoustou rozhraní a konektorů.

Pokud chceš šetřit, tak na mé stránce konstrukční návody jak na
centrálu, tak na nějaké ovladače.

Programování je pro tatínky, děti jezdí.