Re: Vybírám domácí meteostanici.

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Úterý Březen 20 14:39:40 CET 2018

Mel jsem (resp.tchyne mela) podobnou zavadu - po case (v mrazech celkem
rychle - v radu dnu, v mistnosti i tyden, dva (umisteni vnejsi jednotky))
to prestalo cist  vnejsi jednotku a bylo treba vyndat baterky v _hlavni_
jednotce - a pak se to chytlo - no 3* reklamace - vraceni penez.  Byl to
nejaky sencor.
(vygeneroval jsem - nevim jestli spravnou - teorii ze hlavni jednotka si
zapina prijem z vnejsich jen v nejakem casovem okne  o toto se
rozsyncronizovalo. po startu prijima nejprve naporad a stanovuje si to
sync.okno)
servis sencor silne nedoporucuji - mel jsem asi 3* tu cest - a nikdy
vyrobek neopravili (a vzdy na to meli 3 pokusy;-).
T.