[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Čtvrtek Březen 15 22:38:40 CET 2018

On 8 Mar 2018 at 0:23, Pavel Kutina wrote:
> Postupně se to zlepšuje, ale do ideálu to má ještě daleko. A až to
> naladím, vytisknu si plastové díly na Rebela a kolečko začne znovu :)

Při tom prokrastinování nad krokáčema jsem Pavle narazil na tohle:
http://www.rebelove.org/viewtopic.php?f=20&t=2094 čtvrtý příspěvek shora:
    Zvláštní, nad drivery jsem proseděl už moře času a testovacích tisků udělal stovky
    ve všech možných konfiguracích a A4988 mi na perimetrech dělají pravidelné šikmé
    vlnky respektive "moire efekt" v určitých rychlostech stejně jako DRV8825 (jen je
    ten vzor trochu jiný). Až když jsem zkusil levné TB6560 z ebay (asi 150kc za kus),
    tak to konečně prakticky zmizelo.
(blíže jsem nezkoumal, to jen můj jazykovy parser narazil na klíčová slova, co zde
proběhla)

D.O.