Istic pred hodinami

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Středa Březen 14 18:33:54 CET 2018

Nicméně se jedná o poměrně běžnou záležitost. Pohybuji se mezi
elektrikáři a mnohý má zážitek s hodně nas*aným zákazníkem, který
reklamoval náhle neustále vypadávající hlavní jistič poté, co byl
vyměněn za nový "stejného" typu.

A nelze to vysvětlit jen lepším dodržování vybavovacích časů u nových
jističů...