OT: doporuceni na kamerovy system za malo penez

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 12 11:49:48 CET 2018

Byl to virtuál, ne NAS. Záznam to stíhalo, když to zrovna fungovalo. Jenže co chvíli nějaká kamera vypadla, i když kamera normálně jela. Občas se objevovaly 1s záznamy a podobný blbosti. Na Dahua NVR se nic takovýho neděje.
Na druhou stranu oproti Dahua nebo Hikvision to má o několik tříd lepší GUI včetně mobilní a desktopové aplikace. Další výhoda, dělalo to vlastní analýzu obrazu, takže to sežralo jakoukoliv kameru a fungovalo to. U těch zbylých dělá analýzu kamera, což u čínských šuntů zrovna moc nefunguje, navíc díky omezené podpoře onvif čínských kamer s něma NVR moc nespolupracují, to všechno Synology zvládá. Nakonec nebyl problém ani kamera přes http.
Proti Synology ve finále mluví cena, pokud má člověk jednu kameru, tak je to v ceně a může to fungovat rozumně. Pokud se musí přikupovat licence, rychle to vyjde dráž než NVR.