MECH: 3D tlac PLA chladenie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 12 10:49:53 CET 2018

To bych si take tipoval na problem s chlazenim - ve Slic3ru mam zapnuty
autocooling a na hlave vetrak s nejakou podobnou tryskou:
https://www.thingiverse.com/thing:582256
Vetrak samozprejme pripojeny na PWM, cele je to prisroubovane k drzaku,
co jsem nejak ne prilis esteticky behem par minut spichnul v SCADu.

Puvodne jsem tam mel 60mm vetrak s "trychtyrem", ale jednak to moc
nefoukalo, jednak se to dalo hur smerovat. Zkousel jsem i nejake trysky
"kolem dokola" hotendu a tam me zase kapku znervoznovalo, ze nevidim
primo na hlavu, tak jsem to radikalne zjednodusil a nestezuju si - ted
se to da nasmerovat rozumne presne tak, aby to neochlazovalo hlavu, ale
jen vyrobek. Problem s nerovnomernych chlazenim jsem zatim nevypozoroval.

Nemate nekde nahled modelu? Treba je zakopany pes jeste v necem jinem.

Pavel Kutina