OT: Formátování pevných disků

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 9 16:44:31 CET 2018

Zdravím,

> Na Linuxe to nevadi vobec nicomu. Blokove zariadenie ako blokove zariadenie.

Jediné, čemu to formálně vadí, je jádro, kde se během bootu objeví hláška
sdb: Unknown partition table
či něco podobného. Nicméně to je proto, že samozřejmě jádro se snaží tu tabulku
analyzovat, aby náležitě vytvořilo příslušná zařízení (/dev/sdb1, sdb2 atd)
a zanadává, že tomu nerozumí.
Tak jen být připraven, že tam ta hláška v logu někde bude a vědět, že je
neškodná.

Zdraví Pavel