OT: psychotronika

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 6 12:29:59 CET 2018

Tak kulový blesk zažili rodiče na chalupě na vysočině, pozorovali ho jak se
to sluníčko kutálelo nad silnicí, pak vybuchl nad mezí, shořelo jim všechno
elektrické (nejen elektronika), i to co bylo vypnuté - vypínač tedy
nestačil. No někdy je lepší nepozorovat a všechno honem povytahovat.

Moje prababička vymetla kulový blesk koštětem.

A já jsem kulový blesk počítal ve škole na přilepšenou - 1. ročník SPŠE.
Protože mi špatně určil výchozí podmínky (příklad dával z hlavy), tak mě
vyšel moc malý s životností zlomek vteřiny.