Re: 3D tiskárna modifikace

Halen halen na seznam.cz
Úterý Březen 6 10:41:23 CET 2018

Měl jsem přesně ten systém s duálním bowdenovým hotendem. Problémy byly dva.

1. problém s oozingem - cintáním druhé trysky. Řešení retrakce
nepomáhalo, stejně po čase znovu z trysky něco málo vylezlo. Snižování
teploty hotendu je nesmysl, trvá to strašně dlouho. Takže by tisk co
trvá normálně 20 minut, trval 2 hodiny.

2. problém přesného seřízení výšky obou trysek.

Nyní lze řídit výšku každé trysky programově, takže mechanicky nevadí,
když je každá jinak vysoko. I nyní, když mám stejné výtisky hotendů, tak
pravý je o cca. 02-0,3mm níž než levý.

Oozingu jsem se úplně zbavil a to ještě nemám instalované ty plechy, kam
se hotendy budou parkovat. Najedou na plech, nebo silikon a tím se
tryska ucpe a nebude z ní nic kapat. Poté již najede připravená pro tisk
nad výrobek a začne tisknout.

Honza