Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 3 22:39:10 CET 2018

Neni zac, jen poznamka...respektive dve:

1) ted je chladno ...v tom oleji se pri nizsich teplotach ma snahu
srazet na dne takovej bilej maz...neni to na zavadu, ale pred
upotrebenim je treba to nahrat a rozpustit, abyste nenatiral jen temi
vyssimi "frakcemi"

2) bacha na ruzne sklenicky s vickama...po relativne kratkym case ten
olej ty vicka beznadejne prilepi a nejde to povolit...takze zasadne to
plastovych nadob s plastovyma vickama a i tak nejlepe takove, ktere jdou
vzit treba sikovkama - drzi to fak fest

Verim, ze se vam to bude libit...tata natiral planky na plote ruznejma
lazurama a vzdycky to casem shnilo a je to v podstate
nepretiratelne...ted koupil 10l fermeze a je pokoj...je to pririzene
vododpudive a neni problem kdykoliv to pretrit kde je treba, kdyz se
treba nekde drevo trhne. Holt jsme zase zapomeli co nasi predci meli
vyzkousene a v podstate je to naprosto prirozeny produkt.

RV