Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 3 20:31:17 CET 2018

Jasně, já ho neobhajuju. Jenom jsem napsal co je to za typ člověka
(jezdím tam nakupovat osobně).
Takhle pocitově má spíš blíž k roztržitému vědci z filmu, než k
obchodníkovi.
Skoro bych řekl, že neměl slabý den, že tak to u něho asi bude normální.

PL