Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 2 11:28:57 CET 2018

Ano, bola to vynikajuca pripomienka. Ked som bol maly, obcas sme namiesto
"chladnicka" este hovorili "ladnicka".

Ale ja som tu pivnicu nechcel chladit, ja som chcel chladit cely barak.

Ten roztaveny sodik je zaujimavy, ale cele to kazi potreba tepelneho
cerpadla, teda okrem inych malickosti. Ja som mal na mysli co najmenej
aktivnych prvkov, v podstate skor mozno zvysit celkovu tepelnu zotrvacnost.

Ale mozno to nie je spravny pristup, priemerna rocna teplota v okoli
Bratislavy je 9-11 st.C, takze pri nekonecnej tepelnej zotrvacnosti mi
bude stale zima (vlastne to vysvetluje, preco je celorocne zima v
kostoloch).

wek