Touch screen

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Sobota Červen 30 20:21:28 CEST 2018

Ahoj,

koupil jsem displej TJCTM24028-SPI viz http://ok1zia.nagano.cz/tmp/tft/
. Neměl osazený XPT2046 (=ADS7846), tak jsem ho objednal zvlášť a nechal
osadit. Připojen je k Orange Pi, ale události nechodí. Ani přerušení v
/proc/interrupts nepřibývají.

Když změřím odpor na vstupech Xn a Yn, naměřím >20MOhm. Nedokázal by
prosím někdo z fotek vykoukat, jestli tam dotyková vrstva je nebo není?
Na druhé fotce je sice vpravo pásek s nápisem 6D, ve kterém je 5 vodičů.
Ale na fotkách nalezených na internetu (např.
https://i1.wp.com/nailbuster.com/wp-content/uploads/2016/01/touchpix.png
je vidět šedý rámeček, který tam nemám. Tak se spíše kloním k tomu, že
tam není.

Díky L.

P.S. kdyby někdo potřeboval XPT2046, tak mám 4ks :-)