Re: Pocínovaný plech.

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Červen 25 08:27:09 CEST 2018

Výkres se nemusí překreslovat, když se jim dodá v dxf. Ale na
Trumaticu by to asi nebylo ideální pokud nemají přesně takový razník,
to je spíš stroj na děrování a takovéhle čtverečky jsou tam jako
odpad. Tvarově je to jasně pro laser, z nerezi bych vůbec neváhal, ale
nevím co dělá pocínovaný plech (může odrážet paprsek,
zaprášit/zakouřit optiku atd.). Stoprocentně by to šlo vodou, ale to
je drahé (řádově koruny za centimetr řezu).

Aleš Procháska