Re: Pocínovaný plech.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 23 01:48:51 CEST 2018

No nevím, ale když má mít ten obdélník nějaké nožičky, tak to asi
nepůjde jen tak nastříhat nějakým univerzálním nástrojem.
Takže spíš laser (ale tam bude možná problém to pocínování), nebo
si nechat udělat vysekávací přípravek, což se ale pro 100ks asi
slušně prodraží.

Aby to nebyl požadavek z kategorie "jen" (jde _jen_ o ...).

PL