Eagle prokoveny otvor

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červen 20 09:36:36 CEST 2018

Tak jsem zkusil vytvořit zkušební destičku 10x110 (mm) tu nahrát do
systému a vypočítalo mi to následovně:
Výroba $9 (5ks). Při 10ks se cena nějak dramaticky nemění asi +0.8$ a
při 50ks je to +$4.
Poštovné (při 50ks) klasicky $8.62, DHL $23.82. Pokud je to jenom 10ks
tak cena za DHL je stejná a za klasiku asi -$1.