velkost suborov z Eagla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 13 15:54:38 CEST 2018

Formát XML má spoustu nevýhod, ale jednu zásadní výhodu - je to textový
formát, takže se dá do něho podívat v jakémkoli rozumném textovém editoru.

Takže zřejmě nejrychlejší (a nejedukativnější) cesta pro tazatele bude
si ho otevřít
a podívat se, co všechno sebou vleče (jak už bylo zmíněno dřív, jsou to
informace
z knihoven).

A urobit se zřejmě dá (kdyby na tom záleželo). Zřejmě by pomohlo rozsekat
knihovny na malé kousky.

PL