Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Pátek Červen 8 11:33:40 CEST 2018

taky jsem chtěl robotickou, ale přítelkyně mi ji rozmluvila. Teda zatím
zahradu plánuju a zakládám, roste mi tady všechno možné. Prý že když to
seká až příliš pravidelně, ta tráva (budu dávat nějakou luční směs)
nestačí vykvést a je to jen jednotvárný anglický trávník. Reď trávu
schválně nesekám, aby se vysemenila a zahustila. Pak to přejedu
benzínovou, ta vezme všechno. Elektrickou s asynchronním motorem mám
taky, jenže je malá a jde to s ní pomalu. Ta benzínová má i pojezd,
takže mi nevadí, že je těžká. No a že dělá rámus ... stejně jde rámus i
od sousedů. Ale mám velkou zahradu, cca 800m2, tak jsem rád, že to s tou
benzínovou pojezdím relativně rychle.
Anděl