Re: OT: Akumulátorová travní sekačka

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pátek Červen 8 08:13:08 CEST 2018

Dobrý deň

Súčasné kosačky na sieťové napätie 230V majú komutátorový motor s remeňovým
prevodom, a mizernú účinnosť. Príkon na prázdno predstavuje cca 2/3
nominálneho príkonu. Takže kosačka s príkonom motora 800W a dobrou
účinnosťou môže byť ekvivalentom 2kW kosačky na sieťové napätie s mizernou
účinnosťou.

Robo